BlogsUrdu Blogsجیولری و فیشن

انگوٹھی کا سائز لینے کے 5 بہترین طریقے

انگوٹھی کا سائز

بازار سے خریداری کرنے یا کھانا لینے کے لیے اب ہمیں انٹرنیٹ کی بدولت اپنے گھروں سے نکلنے کی ضرورت نہیں ہے۔ انٹرنیٹ ہمیں ہر وہ چیز تک رسائی فراہم کرتا ہے جس کی ہم دنیا میں کہیں سے بھی خواہش کر سکتے ہیں۔ اسی طرح زیورات کی دکانوں سے زیور خریدنے سے پہلے یا اپنے منگیتر کو منگنی کی خوبصورت انگوٹھیوں کے بارے میں بتانے سے پہلے اپنی انگوٹھی کا سائز جاننا بہت ضروری ہے۔ غلط سائز کی انگوٹھی خریدنا پریشان کن اور بہت مہنگا ثابت ہو سکتا ہے۔ 

خاص طور پر ایک مہنگی یا جذباتی انگوٹھی کے لیے مناسب سائز کا انتخاب کرنا ضروری ہے جسے آپ ہر روز پہننا چاہتے ہیں۔ کیونکہ آپ اس انگوٹھی کو کھونے یا اسے زیادہ تنگ ہونے کا خطرہ مول نہیں لینا چاہتے۔ یہاں تک کہ اگر آپ کسی بھی انگلی میں انگوٹھی پہننے کے خواہاں ہیں تب بھی آپ کو کم قیمت والی انگوٹھی کے لیے جس سائز کی ضرورت ہوگی اس کا صحیح ہونا ضروری ہے۔

انگوٹھی کا سائز

اگر آپ اپنی انگوٹھی کا سائز نہیں جانتے ہیں تو ہم انگوٹھی کا سائز لینے کے 5 بہترین طریقوں کے بارے میں بات کریں گے۔ تاکہ آپ کے آن لائن انگوٹھی کی خریداری کے تجربے کو تھوڑا آسان بنایا جا سکے۔ ہاں جی! سنارآپ کوانگوٹھی کے سائز کا تعین کرنے میں مدد دے سکتا ہے۔ لیکن گھر پر اپنی انگوٹھی کا سائز لینے کے چند آسان طریقے بھی ہیں۔ آپ اپنی انگوٹھی کے سائز کی پیمائش کیسے کریں گے؟ آپ کیسے اس بات کو یقینی بنائیں گے کہ یہ صحیح سائز ہے؟ اس بلاگ میں ہم آپ کو بتاۓ گے کہ آپ گھر میں اپنی انگوٹھی کا صحیح سائزکیسے لے سکتے ہیں۔

کیا آپ تیار ہیں؟ آئیں شروع کریں.

اپنی انگوٹھی کا سائز لینے کے 5 بہترین طریقے

بلاشبہ آپ سنار کی دکان پر اپنی انگوٹھی کے سائز کو زیادہ درست طریقے سے ناپ سکتے ہیں۔ لیکن آپ گھر پر اپنی انگوٹھی کے سائز کی مختلف طریقوں سے پیمائش کر سکتے ہیں۔ آپ کو اپنی انگوٹھی کا سائز لینے کے بارے میں کچھ اہم نکات جاننا چاہیے۔

انگوٹھی کے سائز کی پیمائش کب کریں؟

شام کا وقت انگلی کا سائز لینے کا بہترین وقت ہے۔ آپ کی انگلیاں پورے دن کے بعد اپنے اصل سائز تک پہنچ جاتی ہیں۔ کیونکہ انگلیاں دن بھر بدلتی رہتی ہیں۔ ٹھنڈی انگلیوں کی پیمائش نہ کریں۔ کیونکہ اس وقت ان کا نصف سائز بہت چھوٹا ہونے کا امکان ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ ہارمونز، موسم، دوا، ہائیڈریشن اور دیگر عوامل آپ کی انگلیوں کو عام سائز سے بڑا ہونے کا باعث بن سکتے ہیں۔ یہ بات یقینی بنانے کے لیے کہ آپ کی انگوٹھی کے سائز کی پیمائش ممکن حد تک درست ہے، ہم آپ کو انگلیوں کی کئی بار پیمائش کرنے کا مشورہ دیتے ہیں۔

انگوٹھی کو کس طرح فٹ ہونا چاہئے؟

ایک عام اصول کے مطابق آپ کی انگوٹھی کو آپ کی انگلی پر اتنا فٹ ہونا چاہیے کہ اسے گرنے سے بچایا جا سکے۔ اور اتنا ڈھیلا کہ بغیر زور لگاۓ آپ کی انگلی سے نکل سکے۔ انگوٹھی کے سائز میں فرق بہت معمولی ہے۔ اگر آپ کا سائز درمیانہ ہےتوآپ شاید کچھ سائز آرام سے پہن سکیں۔ رنگ کا سائز آپ کی منتخب کردہ انگوٹھی کی قسم سے طے ہوتا ہے۔ اگر آپ نے جو انگوٹھی منتخب کی ہے اس میں چوڑا بینڈ ہے توایک نمبر سائزاوپر رکھیں کیونکہ یہ زیادہ سخت ہوگا۔ چھوٹی، نازک انگوٹھیوں کے لیے ایک سائز نیچے رکھیں کیونکہ وہ ڈھیلی محسوس ہوتی ہیں۔

گھر میں انگوٹھی کا سائز کس طرح لیں؟

گھرمیں انگوٹھی کے سائز کی پیمائش کرنے کے 5 بہترین اور آسان طریقے ہیں۔

 تار یا فلاس کا استعمال کرتے ہوئے اپنی انگلی کی پیمائش کریں۔

اپنی انگلی کے گرد تار یا فلاس کی لمبائی لپیٹیں۔ ایسا کرنے کے لیے آپ کو تار یا کاغذ کے ایک چھوٹے ٹکڑے کی ضرورت ہوگی (1.4 سینٹی میٹر چوڑا مثالی ہے)۔ تار یا کاغذ کے ٹکڑے میں ایک گرہ باندھیں اور قلم سے نشان بنائیں جہاں دونوں سرے آپس میں ملتے ہیں۔

انگوٹھی کا سائز

اس بات کا خیال رکھیں کہ آپ جو مواد استعمال کر رہے ہیں اس کو زیادہ نہ کھینچیں۔ اگر آپ ایسا کرتے ہیں تو آپ کی انگوٹھی بہت چھوٹی ہوگی۔ ایک بار جب آپ یہ کر لیتے ہیں تو سٹرنگ یا کاغذ کی لمبائی کی پیمائش کرنے کے لیے ایک پیمانے (سکیل) کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔ جب آپ کو اپنی انگوٹھی کا سائز معلوم ہوجاۓ تو آپ درج ذیل چارٹ کو استعمال کر کے اپنی بہترین پیمائش کے میچ کو تلاش کر سکتے ہیں۔

انگوٹی کے سائز کے چارٹ پر اپنی پرانی انگوٹھی رکھیں۔

ایک پرانی انگوٹھی تلاش کریں جو آپ کے لیے آرام دہ ہو۔ آپ صحیح سائز کی انگوٹھی بھی تلاش کر سکتے ہیں۔ ذیل میں دئیے گے انگوٹھی کے سائز کا چارٹ پرنٹ کریں جو کہ سائز کے مطابق ہو۔ اپنی انگوٹھی کو ہر دائرے پر اس وقت تک رکھیں جب تک کہ آپ کو اپنی انگوٹھی کے اندر کے سائز کے مطابق نہ مل جائے۔

انگوٹھی کے سائز کا چارٹ

آپ اپنی انگوٹھی کے سائز کی پیمائش انگوٹھی کے اندرونی دائرہ سے بھی کر سکتے ہیں جو آپ کی انگلی میں پہلے سے ہی آرام سے فٹ بیٹھتا ہے۔ اپنے پیمانے (سکیل) کا استعمال کرتے ہوئے انگوٹھی کے اندر کے کنارے سے کنارے تک پیمائش کریں۔ ملی میٹر میں دائرے کی پیمائش کرنے کے بعد اپنی انگوٹھی کا سائز حاصل کرنے کے لیے ہمارے دئیے گے پیمائش چاٹ کا استعمال کریں۔

انگوٹھی کے سائز کا چارٹ

پیمائش ٹیپ کا استعمال کریں۔

اپنی انگوٹھی کے سائز کا فیصلہ کرنے کا بہترین اور درست طریقہ پیمائش کرنے والی ٹیپ کا استعمال کرنا ہے۔ بہترین نتائج حاصل کرنے کے لیے، یقینی بنائیں کہ آپ کے انگلی کے جوڑ کی طرف کافی جگہ ہے۔ لہذا پیمائش ٹیپ کو اپنی انگلی پر لپیٹیں اور اس سے ایک دائرہ بنائیں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ دائرہ آپ کے لیے صحیح سائز ہے اسے اپنی انگلی پر منتقل کرکے اور سائز کو ایڈجسٹ کرکے۔ انگوٹھی کے سائز کا تعین کرنے کے لیے موازنہ چارٹ استعمال کریں۔

پیمائش ٹیپ کا استعمال

انگوٹھی سائزر خریدیں۔

انتہائی درست نتائج کے لیے آپ اپنی انگوٹھی کی پیمائش کا سائزر خرید سکتے ہیں۔ یہ بہت مہنگے نہیں ہیں اور آن لائن شوپنگ سٹورز پردستیاب ہیں۔ لہذا آپ کوانگوٹی سائزر لینے کے لیے گھر سے باہر نہیں جانا پڑے گا۔

انگوٹھی سائزر

جیولر کے پاس جائیں۔

اگر آپ کے پاس وقت ہے اور آپ کو کسی مقامی جیولرکی دکان کے بارے میں معلوم ہے تو جائیں اور اپنی انگلیوں کی پیمائش کریں۔ انگلیوں کے سائز کا ایک نوٹ بنائیں تاکہ آپ کے پاس ریکارڈ رہے۔ ذہن میں رکھیں کہ وزن بڑھنے یا کم ہونے کے ساتھ ساتھ دیگر عوامل کے نتیجے میں وقت کے ساتھ ساتھ آپ کی انگلیوں کا سائز تبدیل ہو سکتا ہے۔ اس لیے اسے بعد میں دوبارہ چیک کرنے کے قابل ہو۔

مردوں اور عورتوں کے لیے انگوٹھی کا اوسط سائز

مردوں کی انگوٹھی کے سائز کی اکثریت 8 سے 15 تک ہوتی ہے. دائیں ہاتھ کی انگوٹھی کا سائز ہمیشہ آدھا سائز بڑا ہوتا ہے۔ جبکہ سائز 6 کی انگوٹھی عورت کے لیے سب سے عام سائز ہے۔ زیادہ تر خواتین کا سائز ان کے وزن کے لحاظ سے مختلف ہوتا ہے۔

حاصل بحث

جیسا کہ آج ہم نے انگوٹھی کے سائز کی پیمائش کرنے کے 5 بہترین طریقےدیکھے۔ مختصراً، ہم یہ نتیجہ اخذ کر سکتے ہیں کہ خواتین کی انگوٹھیوں کا سائز 3 سے 9 تک ہوتا ہے۔ زیادہ تر خواتین کی انگوٹھیاں 5 اور7 سائز کے درمیان ہوتی ہیں۔ سائز 6 اکثر خریدی جاتی ہے۔ مردوں کی انگوٹھی کا سائز اوسطاً 6 سے سائز 13 تک ہوتا ہیں۔ 8 سے 10-11/2 سائز مردوں کی انگوٹھیوں کے لیے سب سے زیادہ مقبول ہیں۔ سائز 9 اکثر خریدا جاتا ہے۔ ٹھنڈی انگلیوں کی پیمائش نہ کریں۔ اس وقت ان کا نصف سائز بہت چھوٹا ہونے کا امکان ہوتا ہے۔ ہم آپ کوانگلیوں کی کئی بار پیمائش کرنے کی تجویز کرتے ہیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ آپ کی انگوٹھی کا سائز ہر ممکن حد تک درست ہے۔

اس طرح کے نئے بلاگ پر پہلی نظر حاصل کرنے کے لیے ہمارے ساتھ رہیں۔ اگر آپ کو یہ معلومات مفید معلوم لگے تو اسے شیئر کرنا نہ بھولیں۔

Newsletter
Become a Trendsetter
Sign up for Davenport’s Daily Digest and get the best of Davenport, tailored for you.

Leave a Reply

Your email address will not be published.