latestUrdu News

یوکرین کے تھیٹر میں قائم پناہ گزینوں کے کیمپ پر حملہ، ’پوتن جنگی مجرم ہیں‘

یوکرین کے حکام نے کہا ہے کہ جمعرات کو روس نے کئیف کے ایک تھیٹر اور کھانا لینے کے لیے قطار میں کھڑے عام شہریوں کو نشانہ بنایا ہے جس پر عالمی برادری کی جانب سے سخت ردعمل سامنے آیا ہے اور امریکی صدر بائیڈن نے روسی صدر کو جنگی مجرم قرار دیا ہے۔
خبر رساں ادارے روئٹرز کے امریکی اور یوکرینی حکام کا حوالہ دیتے ہوئے بتایا ہے کہ تھیٹر میں عام شہریوں نے پناہ لی ہوئی تھی۔
امریکی صدر جو بائیڈن نے حملے پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا یہ ’ناقابل معافی‘ ہے کہ کریملن امن مذاکرات کے دوران جنگ جاری رکھے ہوئے ہے۔
یوکرین کی وزارت خارجہ نے کہا ہے کہ روسی افواج نے ماریوپول کے تھیٹر پر ایک بڑا بم گرایا، جس سے متعدد افراد ہلاک ہو گئے جبکہ کئی زخمی بھی ہوئے ہیں۔
ہیومن رائٹس واچ کے مطابق تھیٹر میں کم از کم 500 افراد موجود تھے۔
ہیومن رائٹس گروپ کے عہدیدار بلکیس ویلے کا کہنا ہے کہ ’ایک ایسے شہر میں جہاں بجلی، پانی، ٹیلی فون وغیرہ جیسی سہولتیں پہلے سے کٹ چکی ہیں اور لوگ پہلے سے ہی محصور ہیں، وہاں ایسے مقام کو جان بوجھ کر نشانہ بنانا تشویشناک ہے۔‘
دوسری جانب ماسکو نے عام شہریوں کو نشانہ بنانے کی تردید کی ہے، روسی نیوز ایجنسی ریا کے مطابق روس کی وزارت دفاع کا کہنا ہے کہ افواج نے عمارت پر حملہ نہیں کیا۔
کیئف میں امریکہ کے سفارت خانے کی جانب سے کہا گیا ہے کہ روسی فوجیوں نے کیئف کے علاقے چرنیف میں کھانا حاصل کرنے کے لیے لائن میں کھڑے 10 افراد کو نشانہ بنایا تاہم روس کی جانب سے اس سے بھی انکار کیا گیا ہے۔

یوکرین کے تھیٹر میں قائم پناہ گزینوں کے کیمپ پر حملہ

یوکرین کے تھیٹر میں قائم پناہ گزینوں کے کیمپ پر حملہ

Positives

  • +

Negatives

  • -
Newsletter
Become a Trendsetter
Sign up for Davenport’s Daily Digest and get the best of Davenport, tailored for you.

Leave a Reply

Your email address will not be published.